Min helg.

I fredags var jag ledig hela dagen. Va nere på stan en sväng med Gunnar och kolla lite och handlade lite käk. Sen var det dags för match mot kaik. Dommaren var hel sjuk vill ja lova, vi hade honom på Oxelösundsmatchen med och då dömde han as bra. Men denna match mot Kaik var rena mardrömmen vill ja lova. Dömde för Kaik ett flertal ggr. Fast det inte var så. Helt sol klart att han dömde för deras fördel. Men det blev vinst iaf med 3-1 vilket var mycket skönt. 3poäng till oss känns grymt bra. Bara att ladda om batterierna till kommande match på söndag mot Gropptorp/Julita.

Självklart lite bilder från matchen! Tagna från fb.



Lördagen bar det iväg till Ingvaldstorp med Anna och Pillan. Köpte lite ute blommor till balkongen. Blev en del. Efter det drog ja och Anna till willys och handla vi gick även i på skokanonen och öb kollade runt lite. Sen var det raka vägen hem och packa upp allt sen vila lite. Blev dock inte så vidare länge började jobba kl 14-20.30. Det gick kanon att jobba. När jag kom hem fick jag mig ett ryck och började plantera mina ute blommor se så fint det vart :)




Söndag: Idag alltså så har jag jobbat till klockan 15. Det var fullt upp hela tiden men det gick ann. Cyklade sedan och pumpade cykeln efter jobbet skit dåligt med luft var det i den vill ja lova.
Fick ett mess från Gunnar, hon ville kolla på fotboll och ville ha sällskap. Så va gör man inte :) Blev fotbolls tittande i solen med härliga människor♥ Mkt trevligt.

När jag kom hem så satte ja igång med att plocka in rentvätten i garderoberna och diskade upp lite disk. Duktiga jag eller hur?? hehe

Nu sitter man här och skriver lite har även laddat upp ett snyggt mål på våran hemsida på fb ;) Skit kul med filmer säger ja bara. Så kul att titta på eller va säger ni??

Ha en bra kväll♥

♥Får ju inte glömma min käre mor på morsdag, Bjuder er på en fin bild på min underbara Mor♥
♥Hoppas du har haft en bra dag idag♥


♥Älskar Dig♥

Pusskram♥
//Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0