Mys för mig själv.

Mina värktabletter gör så att jag är jätte trött och seg i kroppen. Men vet inte om de gör så mkt nytta med värken i foten. :S.. Mötet och lönesamtalet gick bra idag. Gick på stan en snabbis och kollade lite på kläder men hittade inget som ja fastnade för. Eller ja orkade inte så knalla så mycket. Ville mest hem och sova nästan haha. Köpte mig iaf en dvd film Avatar, den är ju så sjukt bra så var ju tvungen att köpa dvdn. :) Ska nog faktiskt titta på den ikväll eftersom de inte blir någon träning för mig. Så bäst att passa på vila och kolla på den.

Bilderna vart lite fräsiga :) haha


Pusskram♥



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, har också köpt den.

så låg och kolla på den i går kväll.

Riktigt bra var den =)



Hoppas foten blir bra snart!

Ta hand om dig! kramar <3

2010-05-05 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0