Nu är den slut.

Har precis kollat klart på det sista avsnittet av Lost, har följt det enda sen det startade och nu är den slut. Dock inte så bra slut :( Man trodde den skulle sluta annorlunda.

 

Idag har man jobbat till klockan 14. Sen vart det raka vägen hem till sängen och somnade bums. Sov i ca en timma, älsklingen hade gjort mat och sparat till mig, gulliga du♥ Spagetti och köttfärssås blev det, mums vare.

Sen var det dags att byta om och fara till kvällens träning var inte alls sugen ville bara vara hemma och sova haha.. Men det gick bra fysträning blev det och ja tror ja höll på att dö och svimma av. Det var så grymt jobbigt vill ja lova. Men försökte så gott de gick kämpa vidare. Mina snälla lagkamrater hejja och puscha på mig. Det gav pepp vill ja lova. Vart även illamående och fick bomb huvudvärk men jag kämpade på tills det verkligen tog slut. Så idag kämpade ja minsann. ;) Inte dåligt av mig..

När ja kom hem blev de att lägga in en hårinpackning i håret eller en olja som ja tänkte testa. Mandel olja äre. Så hade i det direkt i håret och satte på mig en snygg ica plastpåse eftersom ja inte hade någon mössa. Det fick duga med den haha blev så snygger så. NOT. Hade de i ca 2 timmar och har för en stund sen sköljt ur det så får se vad det blir för resultat imorgon det visar sig.

 

Kanske dags för sängen nu! :P

Imorgon är det en ny dag.

Missar dock träningen imorgon kväll, vilket är surt eftersom ja jobbar kväll. Men men så kan de va ibland. Får köra hemma träning istället :)

 

Godnatt med er♥

Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0