Regn.

Vaknade vid kl 10 idag käkade frulle, strålande väder ute, tar på mig sommarkläder. Sätter mig vid datan en stund och kollar runt lite om de står någe kul, men inget va intressant. Sen mitt på dagen blir det regn WTF vad hände med vädret va ju kanon gla för att det va fint nu när man är ledig. Men icke det. Så har inte gjort mkt alls idag.
Nu lagar ja iordning lite ris o kyckling känner att magen är lite hungrig så måste få i mig någe ;)

Solen tittar fram lite då och då kanske spricker upp och blir fint väder igen :) Hoppas Hoppas.
Tänkte ju gå ner på stan ensväng och hälsa på bror som fått på sig mössan, men får se hur det blir med de. Beror på vädret haha..

Ikväll möter vi Kaik på stallsbacke. Så sitter o laddar lite :P hihi

Nä ni nu ska ja käka!

Tjaooo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0