Sol sol underbara sol:)

Nu har man duschat och öppnat sin första cider :) Underbart gött är det vill ja lova. Sitter här hemma hos Annisen och dricker lite :) Hon kommer om ca en halvtimma för hon slutar kl 17 stackare att jobba så länge. Men snart kommer du bejb♥
Ska väl ta och börja göra mig iordning känner mig lite seg startad, haha.. Men snart kommer ja igång med att fixa till mig :) hihi Juste ja hjälpte Anna damsuga av sin soffa fullt med katthår. Så tog damsugan och röjde upp lite här hos henne så slipper hon de sen :) Snäll ja är eller hur?? :)



♥Skål på er sötisar snart ses vi♥
♥Sen kanske kakan kommer, får se om hon dyker upp♥ Skulle vara sköjj :)

Och ni andra ha en trevlig helg :)


ByE ByE

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Haha jag skulle ju messa henne igårkväll... Kakan alltså! Det försvann väl i vätskan! ;)

Tack för igår! :)

PussKram <3

2010-05-22 @ 12:17:25
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack hjärtat<3 vad skulle jag göra utan dig du hade gjort det så fint hos mig:D tack för igår grymt trevligtpussar<3<3<3<3

2010-05-22 @ 13:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0