Super duper helg <3

Fredags var det ju Fest hos Annisen. Hade grymt kul kvällen vart lyckad som vanligt när vi umgås.
Så skönt gäng vi är♥♥

Bjuder på lite bilder :)


♥Underbar kväll med mkt skoj och tokigheter med dom Bästa♥
♥Tack för denna händelserika kväll♥

Det va inte så kul på harrys och inte att vara ute med alla JÄKLA MYGGOR!!
Dom skulle ju självklart vara på mig. Igår så höll ja på att klia ihjäl mig pga alla dessa jäkla myggbett. Men iallafall man mådde som man förtjänade igår, vaknade av att ja var as törstig och skit ont i huvve. Så upp och tog värktablet och hällde i mig vatten. Sen sova vidare.

Sen vid fem så drog jag och Anna till Min syster, vi skulle vara barnvakt åt Gabriel, Samuel och Matilda. Så dom fick lite ensam tid med varandra. Vi ställde upp och det gick mycket bra. Barna var så snälla och gulliga. Vi lekte med dom, läste böcker och kolla på film o hade mys.♥

Här kommer lite bilder från den kvällen!



♥Sötnosarna♥

Idag Söndag: Har ja slappat och laddat inför matchen som vi hade idag som gick as bra. Vinst med 4-1. Mot Stigtomta. Jag gjorde ett skitsnyggt mål om ja får sägat själv ;) Slog en frispark hög o fin rakt i MÅL. De ni. Inte illa. hihi. Så jäkla skönt att vara tillbaka på planen igen så underbart. Foten känns mkt bra. Ingen förkylning inget. As SKÖNT att komma igång igen :)

Här kommer lite bilder från matchen :)



♥Tack för en toppen helg Vänner♥

Imorgon är de måndag och då är ja ledig + träning blir de då, sen tisdag Match igen :)

♥Ha det bra allesammans♥

Pusskram //Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Anna

<3<3<3<3<3<3 asa trevlig o mysig helg med dom bästa :D

2010-05-23 @ 21:26:41
Postat av: Gunnar

Tack själv för i helgen! :)

Gillar ditt mål idag också! :)

2010-05-23 @ 22:59:26
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0