Underbar dag idag ♥♥

Dagen började med att man gick upp vid kl 9 kunde absolut inte sova mer. Sovit dåligt i två nätter nu pga min sambo som hostat ihjäl sig pga sin allergi :( Inte kul alls lider verkligen med han. Men jag hatar verkligen när jag inte får sova ut utan blir väckt stup i kvarten. Jobbigt det där.
Drog iväg ner på stan ensväng med Anna och Pillan vi hade för oss att det var marknad idag och inte det inte haha det är ju det imorgon. Så vi drog till apoteket och köpte massa förkylnings grejer jag och Anna behövdes verkligen. Hatar denna förkylning. Inte blev det någon match ikväll heller pga regnet vilket var tur det för jag kunde ju endå inte vara med och planen var inte spel duglig. Så får se om man blivit bättre i halsen tills på söndag då vi ska spela mot Dunker. Det visar sig.

Efter vi varit på apoteket så fick vi för oss att dra till Norris ensväng bara för att ha någe att göra, lite spontant. As kul. Vi shoppade lite granna, käka thai mat och ice cream. Så vi var väl hemma vid sex tiden och poppade en gammal låt " din mamma din mamma" vi dog av skratt vill ja lova hahaha fan va kul vi hade. Stannade hos Annisen på lite mys kväll. Kollade på She's the man och bubblade en massa. Mkt trevligt som alltid♥♥ Jag kom hem för en stund sen fixade iordning honungsvatten till min hals, lenar varmt i halsen.

Detta köpte jag idag!
På Gina tricot!

Bikini lite annorlunda :)
79kr för båda delarna.


Gröna Skjorts
149kr


Ha de bra!
Natti natti

Pusskram♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack sj mitt lilla hjärtat underbart kul som alltid:D hoppas du blir bättre nu o att hostmedicinen hjälper stoffe inatt så du får din skönhetssömn:D love you <3<3<3<3

2010-05-14 @ 00:03:55
Postat av: Mallan<3<3

Gullig du är<3 Ja alltid lika trevligt. Ja det hoppas jag med, tack snälla du för de :) Ja skönhetsömn är ju viktigt;) Love you to <3<3<3<3<3

2010-05-14 @ 00:08:08
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0