Förbannat!

Den här jäkla förkylningen tar knäcken på mig nästan. Blir så less på allt skit med mig just nu. Men bara att bita i det sura äpplet o se gla ut!
Idag har jag jobbat, sen när ja kom hem blev ja däckad i sängen var helt slut i hela kroppen o denna förkylning tar dö på mig nästan. Sa ifrån om matchen imorgon vill inte få någe annat skit och det blir värre. VIll inte riskera det, vill bara bli bra nu.



Ikväll har jag o älsklingen grillat. Det såg riktigt gott ut, dock så kände jag ingen smak. Men fick inbilla mig lite hur de smakade haha..

Nu ska jag ta och titta på denna film så ska kila över till Anna strax ska bara bränna ut den :)
♥♥♥♥

 

Ha en bra kväll

Tjaoooo♥


Kommentarer
Postat av: Alec

Vad tyckte ni om filmen? =)

2010-05-16 @ 12:01:11
Postat av: Anna

Jag tyckte den va rolig lite sjuk men sånt gillar jag hahah:D

2010-05-16 @ 12:20:27
Postat av: Gunnar

Sjukaste filmen jag har sett på länge! :P Krya på dig Mallan!

2010-05-16 @ 14:02:18
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0