Brr as kallt.

Har jobbat idag men hade varit väldigt skönt att ligga kvar i sängen i värmen. För fyfan va kallt det var imorse höll på att frysa till döds på cykeln. haha nä då nu överdrev ja lite där men det var nära på.
Dagen gick hyfsat fort. Så efter jobbet blev det en tripp till willys med fina vännen Anna. Handlade lite granna men fick snåla lite ;) Har ju spenderat ganska mycket pengar denna helg. Men kul var det.

Plockade undan och fejjade lite här hemma eftersom ja bara packade upp allt och la de på golvet så fick ta reda på det idag ;) Efter det så drog ja igång med lite träning här hemma, körde med min orbirek för att värma upp sen körde ja igenom hela kroppen:) Det var väldigt skönt. Får köra lite mer egen träning denna vecka eftersom ja missar fotbolls träningarna denna vecka bara för att jag jobbar kväll typiskt. Men jobba måste man så inget att göra åt.

Tog mig en dusch efteråt och gjorde iordning gröt och smörgås. Tände lite ljus och myste framför ett avsnitt av greys och ett avsnitt av desprate housewifes.



♥Mkt mysigt♥

Testade mina högtalare till datan ikväll med ojj så bra de var :) Är riktigt nöjd med detta köp från ullabulla, tror ja gav bara 59 kr för dom elr var de va. ;)




Nu kallar sängen så natti natti
Kjamizzzz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0