Förkyld :(

Jaha då är man förkyld inge vidare alls faktiskt :( Började bli lite smått i söndags med bara feber men det gick över, måndags började lite smått med förkylningen men tänkte det går väl över. Nä ni det blev värre. så fick hoppa träningen igår för ja vill verkligen inte sluta som min vän som fick inflamationer och skit när hon hade tränat med förkylning. Det är verkligen skrämmande. Då hoppar jag hellre än att de kanske blir värre. Men ville ju så gärna träna då jag kunde igår kväll ville ju inviga mina nya dojjor som ja knappt använt sen ja köpte dom. Får tyvärr bli en annan gång. Vi har ju även cup på söndag, vet inte alls hur det är med mig då. Om ja kan spela eller inte. Men tror ja helst står över som de ser ut just nu för det ser verkligen mörkt ut för min del. :( Har ju inte tränat på 2 veckor så är ja ens värd att vara med o spela? Igentligen inte.
Pga jobb och nu förkylning. Ursch o fy så typiskt detta. :(

Fan va less ja blir på jäkla förkylningar och skit. Tror det var de på jobbet som smittat mig. Grrr För både personal och pensionärerna har varit lite små förkylda. Hur skulle ja annars ha fått de ?




BLÄÄÄÄÄ
Ska kolla på ett avsnitt av Glee nu. Sen ska ja på utbildning kl: 13oo efter det jobba till 20.30!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0