Glaa i hatten!

Mätt & belåten är jag nu, har stoppat i mig lite biff stroganoff som är så sjukt gott :)
Händer inte alls mkt idag förutom jobb 15oo-21oo. Måste helgerna gå så fort :( Den bara sprang iväg.



Äntligen ska vi införskaffa oss en ny soffa det är på tiden om ja får sägat själv :) En sån här blir det. Både jag och älsklingen min vill ha en såhär soffa. Så det blir en sån. Weeii va glad ja är. Nu kan vi äntligen slänga våran gamla soffa. En riktig fin julklapp. hihi
Får se vilken färg det blir antingen svart elr grå tror ja.



Alltså jag har inte tränat fotboll på 2veckor nu shit har ju jobbat och varit sjuk så typiskt. Så det ska verkligen bli skoj imorgon för då ska jag fan i mig träna. ;) Bara att köra på.

Ha en bra måndag kära läsare!

Kramis♥




Kommentarer
Postat av: Anna

MKt fin soffa kommer passa perfekt:D

2010-11-22 @ 18:39:09
Postat av: Mallan<3<3

Sv. Ja jag hoppas på det :) Tack så mkt hjärtat<3

2010-11-23 @ 15:49:14
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0