Underbar Fredag!

Igår jobbade jag till 16 efter träffade mor, syster o grabbarna på stan ensväng. Efter det gick jag och älsklingen min o handlade käk till kvällen. Det blev potatisgrätäng, kassler och sallad. Jätte gott blev det. Mums. ♥ Det gjorde vi bra tillsammans♥
Hade tänt massa fina ljus i lägenheten och vi spenderade kvällen tillsammans med god mat och filmer♥
Detta behövde vi verkligen en kväll ihop, vi går ju oftast om varann i veckorna då vi jobbar så då ses man inte så mycket och förra helgen vara man ju borta hela helgen.

♥Tack för en underbar kväll min prins♥

♥Jag Älskar dig♥

Idag jobbar jag kväll 14-21oo.
Så innan ska ja bara slappa elr gå ner på stan ensväng får se va som blir av ;)

Trevlig helg♥

Kramelikram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0