Toppen dagar!

Jag och min fina sambo från ikväll älskar dig så oerhört mycket du är mitt allt älskling♥

 

♥Forever and ever♥

 

Igår beställde vi hem soffan den fanns i lager så kommer hem till oss på onsdag :) Fasiken va glad jag är. Träningen gick kanon när man var på så bra humör med.

Har shoppat endel med i den nya affären euro store på stan hittade lite julgardiner och lite julklappar till mina underbara syskon barn. Fanns mycket fint där inne. Klockan är från jysk.

 

 

♥Har haft toppen dagar tillsammans med min fina svägerska och Melwin. Syster och mor har varit med oxå♥ Så mina två lediga dagar har bara passerat förbi.

Började fyra idag jag säger bara det oj va kvällen gick fort.

Ser ni nya mössan har kommit hem till mig nu :) Den är lite stor men va gör det. Fin o skön är den allt. Inte så bra bild men de får duga har ju även på mig den på bilderna upptill.

Tack snälla du Virk Ullis :)

 

Trevlig helg

 

Kram

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0