Händelserik helg <3

Ja ni min helg har varit kanon på alla sätt. Kan ju inte bli bättre med underbart sällskap och en massa shopping. För att se min helg mer så kan ni läsa min underbara vän Hannas blogg.
Men guud vilken grym helg tack mina fina vänner. ♥

Bjuder på lite bilder dock så hade jag visst inte ställt om klockan på kameran så de ska igentligen vara en timma bakåt men esh va gör de :P

Hanna & Dessan skulle ställa in sängen vid tvn och det gick inte sådär jätte bra för dom hehe




Bra tjejer bara den tunga madrassen kvar :P

Hanna lagar lite food :)



Mer bilder finns som sakt på Hanna blogg oxå :)
♥Tack raringar för en kanon helg♥
♥Verkligen en helg att minnas♥


Jag tror att ja va den som fick hem mest grejer av alla vet inte hur många påsar jag hade. Men som sakt det blev ju en hel del shopping.
Julklappar, 2 par skor, inredningssaker, datahögtalare, köksgrejer, skidjacka, termobyxor, vantar, strumpor, trosor, träningsgrejer, bandai m.m. Mkt grejer blev det och är nästan klar med julklapparna så det är ju bra det att ha det ur världen.
Handlade ju även grejer till Pillis med så en extra påse där med ;) Men shit va full smockat de va både i bilen och i takboxen. De va ju meningen att det skulle shoppas så självklart det ska vara fullt överallt då elr hur ? hehe
Här är mina nya skor. Alltså ja bara älskar dessa svarta skor reebok har ju ett par vita så var bara tvungen att ha ett par svarta med. Dom är ju så underbart sköna rekomenderar dom varmt :) Köpte mig ett par inomhus skor med jätte nöjd är jag så jäkla schyssta.

500kr för inomhus skorna och 599kr för reebokskorna.

Är riktigt nöjd med allt ja köpte i helgen :)
Orkade tyvärr inte att ta kort på allt igår. Hade tänkt lägga allt ihop men var för trött för det. Men de gör inge. Behöver ju inte fotta allt. hehe

Hoppas ni haft en bra helg?


♥Pusskram♥




Kommentarer
Postat av: Hanna T

Hehe, sköning!

Det var verkligen en underbar helg!

Den kommer man bära med sig och minnas länge!

Måste verkligen göra om de snart.

Nu är nästa höjdpunkt sälenresan!

Kommer bli sjukt roligt!!



STOR KRAM! <3<3<3

2010-11-11 @ 20:02:41
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0