20-0 Mot Floda!!

Hem kommen efter kvällens match :)
Det gick bara för bra och jag frös som fan på plan gjorde inte mycket på backlinjen fick lite pass här och där och slog några hörnor. ;)
Men det var gött med denna STOR vinst med hela 20-0 de ni :) satt riktigt fint kan ja ju säga.
Men tycker lite synd om dom det kan väl inte vara skoj o spela när man jämt förlorar skulle inte ja tycka iaf men ni är starka floda spelare som fortsätter kämpa på! Så tummen upp för er med.



Nu ska jag slänga i mig någe att äta sedan ska jag lägga mig ska jobba en långtur imorgon 6.45-16. Efter de ska jag o min älskling kolla på soffa :) Behövs kan ja ju säga. Våran är hyfsat sliten. Så dags för en ny ja tack :)
Någe i detta stuk vill ja ha tror Stoffe vill de med :)



Nu tackar jag för mig imorgon är det en ny dag :)

Godnatt på er♥

Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Hanna T

Sååå underbart att se!!

Vilket lag.. Vilken match, vilken utklassning!!



UNDERBART!!!



Kan rekomendera en så soffa som jag har.. mycket skön ;) Hoppas du får en bra jobbdag! Puss och massor av kramar <3<3<3

2010-09-10 @ 10:57:21
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0