29 April

Duktiga jag, har varit nere på trafikskolan igår och kollade över hur de låg till med allt.
Blev inbokad på teori kurser och risk ettan som man måste gå, den blir i Juni. Eftersom de är lång väntetid så var det lika bra att boka den på engång :)
Igår övningskörde jag igen, gick bra. Körde även ut till träningen och tillbaka.
Ska ev ner nåndag här eller nästa vecka o boka kör tid på körskolan med. Men vill plugga lite mer teori o lite mer körning innan.

Bara att kämpa på!



Nu på förmiddan blev det teori pluggande gick hyfsat bra. Så nu har man det avklarat för denna dag.
Idag blir det jobb 14-21oo! Trist men är ledig imorgon eftersom de blev en så konstig tid på matchen, men det tackar ja mina arbetskamrater för att de ställde upp o jobbade för mig. För seriepremären vill man ju inte missa ;)
För imorgon spelar vi borta mot Hargs bk klockan 13oo. Frulle med laget innan på statt, mysigt :)

Nu ska ja kolla lite på Glee o Greys anatomy avsnitten :)

Trevlig helg!

Kramiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0