Kanon helg med en massa tokigheter ;)

Då var denna helg över.
Förstår inte att helgen går så fort och när man är ledig.

Lördagen bestog av kidnappning av Hanna som fyller 25år idag. Shit vilken chock hon fick. Vi klädde på henne läckra kläder och sen for vi iväg till Marieberg på lite shopping. Grymt kul var det iaf.
Kvällen bestog av lite festligheter här hos mig :)

Jag fick med mig ett soffbord hem, det blev skit bra om ja får sägat själv. Eftersom den andra som vi hade innan var tok för högt och litet så blev detta kanon :)

FÖRE                                     EFTER


Bilder!!!

Hanna tar en nypa luft ;)



Pillan provade lite hehe ;)
observera att detta är en xs storlek var ju skit stor!


Efter shopping rundan blev det partaj hos mig.







Vad hände??
Hahaaa




Vi lekte lite med min webcam!!!


Visst är vi snygga :)

Idag söndag blev det en liten överaskning till Hanna :)
Vi smög oss in i hennes lägenhet, vi sjöng ja må ho leva och vi hade med oss en smörgåstårta som Frida och Dessan gjort :)

Det var tur att Hanna låg i sängen fortfarande :)  hihi



Fin fina smörgåstårtan :)

Jätte jätte god var den, duktiga ni är brudar♥


♥Födelsedags barnet♥

Hoppas vi inte varit allt för jävliga mot dig. Och att du endå haft det toppen bra dessa dagar vi gratulerat dig :)

♥Återigen Grattis på födelsedagen fina Hanna♥
Hoppas du får en fortsatt toppen bra dag idag.
Love♥

♥Tack brudar för en kanon helg♥

Vila lite nu!

Har ju tränings match ikväll, just nu är ja jäkligt opeppad. Hoppas de ändrar sig tills dess.

Ha en bra dag gott folk

Kramisar




Kommentarer
Postat av: Hanna T

Tack underbara vänner för denna oförglömliga helg. Jag har haft jätte roligt. Ni är underbara. vilka fina vänner jag har <3



Men måste ju ändå säga att jag nu överlevt 2 hjärtinfarkter.. :p



STOR KRAM till mina fina vänner <3

2011-04-10 @ 14:54:48
URL: http://missthure.blogg.se/
Postat av: Anna<3

Haha vilka jävla bilder klockren helg som vanligt med er <3 älskar mina fina vänner<3 o bordet blev kanon :)

2011-04-10 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0