En bra dag!

Vilken dag det varit idag!
Började dagen med lite träning med Annisen vid tio. Vi palla inte så mycket så vi tränade inte så länge. Så vi drog iväg så jag fick övningsköra lite, det gick som en dans.  :) Vi blev lite hungriga så vi tog oss en varsin kycklingtallrik. Mycket gott :) Mätta och belåtna drog vi ner på stan ensväng för att kolla lite, kom på då att ja glömt min mobil på taket på annas bil. Klantigt av mig men som tur va så låg den kvar där ;) Vi drog sedan iväg till jysk där köpte ja lite nya gardiner. Köpte även nya utemöbler ett hängbord och en solstol ;) Vi stanna även till på skokanonen då ja hitta dessa fina skor :) För 180kr.





Tack min fina vän för idag♥

När man kom hem idag så stog det en ny tv här hemma :) Stoffe hade varit och köpt en ny på media market idag, som vi bestämt :). För våran gamla höll ju på o lägga av nu. Så nu står det en LG 42 tum Lcd tv här hemma fett nice :)


Ha en bra kväll!

Kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0