16 Augusti- Barnvakt & annat!

Dagarna bara springer iväg när man har roligt. Är nu inne på min sista semester vecka. Igår blev det en tripp till stan för att umgås med Anna, Pernilla och Melwin mkt trevligt som alltid. Köpte lite grejjer från apoteket som behövdes till både mig och karln. Vi tog oss en fika på coffe lounge.
Vid kvart över åtta blev det en lååång promenad med Anna, Pernilla och Dessan och då menar jag lång promenad vi gick djulörundan. Det tog för mig o Anna att gå från norr o tillbaka ca 1 o en halv timma. Phuu snacka om att ja var slut när ja kom hem, seg i hela kroppen. Men skönt att röra på sig lite. Äter ju som sakt penecillin så kan ju inte anstränga mig allt för hårt. Så detta var lagom.
Men så fort detta blivit bättre då jädrans. Hårdträning AB ;)



Dagens planer blir att träffa Pernilla o Melwin vi ska strosa runt lite, efter det blir de barnvakt åt mina 3 systers barn :) En stund. Kvällen blir lugn. Är ju inte med på matchen som är ikväll, har sakt ifrån om den. Så Anna får hålla mig uppdaterad på mobilen hur det går för mitt kära lag :)
Lycka till tjejer♥

♥Mosters älsklingar♥


♥Fasters älskling♥


Trevlig tisdag folket!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0