20 Augusti- Sjuk och bullbak!

Här är det dött. Jag har legat i hög feber sen i onsdags + ont i halsen. Febern gav sig i fredags, men då blev det en redig förkylning på detta istället. Snorig o hostig som bara den. Hade hoppats på att de skulle ge sig men icke det. Tackar o bockar älsklingen som smittat mig.. Haha Va verkligen längesen jag var såhär sjuk. Men nångång blir man väl det och denna gång var det min tur.


Så himla tråkigt är det, har liksom varit soffliggandes i tre jäkla dagar. Idag fick jag nog och började baka vanilj bullar. Men det var en pärs vill ja lova, tur att älsklingen kom och hjälpte mig. ♥Guld värt♥


Blev 118st smarriga vanilj bullar :)

Men ja skulle vilja ha mig en bakmaskin så jäkla träligt att sköta degen förhand. Av tomten önskar jag mig en hushålls assistent :)
Tack på förhand :P

Shit på måndag börjar jag jobba efter 4 veckors semester. Denna semester slutade ju inte så gott eftersom jag är sjuk :( Riktigt trist. Frågan är kommer ja orka jobba på måndag? hm?


Ha en fortsatt trevlig helg kära läsare♥


Kram Sjuklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0