25 Augusti- Sjukskriven!

Hur tråkigt är då inte detta, är sjukskriven 1 vecka till :( Är ordinerad vila o medicinering. Inget kul alls :( Var som sakt på vc i tisdags. Jag har åkt på inflammation i struphuvudet i halsen :( Först det i bröstet sen detta! När ska det ta slut igentligen vad kom här näst? Är så less på att gå hemma nu, hade varit skönt att komma igång med jobbandet o träningen men inte det. Vila vila o åter vila. :(
Bara på 1 vecka så har ja gått ner i vikt hela 4kg, inge bra alls ju :( Har inte haft någon matlust alls, så har bara fått i mig vätska och flytande saker. Men matlusten är sakta men säkert tillbaks nu. Så då kommer man säkert gå upp dom där kilorna igen.

Men jag tror att medicinen hjälper iaf, så det är bra det. Det har redan börja släppa lite smått. Min sömn har blivit hyfsat bättre iaf inatt har jag fått sova, utan cocillanan. Får hålla tummarna nu att detta blir bra!



Imorgon kommer dessa två raringar och Melwin hit o fikar :) Känns som det var evigheter sen man såg sina vänner och fotbollskompisar. Men så äre väl när man är sjuk.
Det blir skoj o träffa mina fina töser och fasters lilla älskling. Ska nog bjuda dom på mina bullar :P


Trevlig dag!!

Kram //M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0