29 Augusti- Måndag!

Då var vi inne på en ny vecka.
På onsdag ska jag äntligen börja jobba igen. Kan säga att ja saknat mina fina kollegor, tanter & farbröder. Har varit bort i nu ca 5veckor. Var av 3 semester som igentligen skulle varit 4 men blev 3 och en halv vecka semester, +att jag blev sjuk sista veckan så har nu varit sjukskriven i 2 veckor. Suger ganska så hårt faktiskt. Då kanske ni förstår varför jag längtar tillbaka. :)
Blir ganska trist att vara hemma sålänge. Man klättrar tillslut på väggarna när man varken kan jobba eller träna, det som jag alltid annars brukade göra. Skönt iaf att jag kan börja jobba igen, dock så får fotbollen & träning vänta denna vecka med. Då jag fortfarande knaprar pencillin. Men nästa vecka då jädrans :)

Men det är på bättringsvägen iaf. Bara denna förbannade rethosta kvar nu :)




Nu ska jag se på ett avsnitt av true blood :)
Får se vad denna dag har att erbjuda, ska ev till jysk iaf och köpa lite nya grejer till badrummet. :)

Ha en bra dag kära läsare :)

Kram //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0