Fallskärmshoppningen i bilder :)

Idag fick man dom efterlängtade bilderna o filmen från hoppen :) Me like alot.

Brillorna upp o ner ojaaa hahaaa.


Bye bye!!



Testade hänga inför hoppet ;)



Kan säga att man blev nervös när alla bara försvann ur planet.


Då var det min tur ;)








Kan säga att detta är det bästa jag någonsin gjort i mitt liv. SÅ jäkla härlig upplevelse.
Ni som är sugna på detta tveka inte gör det. Kan säga att detta är så jäkla grymt går inte att beskrivas med ord utan det bara måste göras :)


Ha de gött!


Kramizzz♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det går inte att beskriva, måste upplevas!! Såå grymt coolt.. Det är absolut det bästa jag vart med om.. Snacka frihetsupplevelse!! Måste göra om de nån gång!! =)

2011-08-17 @ 00:00:48
URL: http://missthure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0