11 Augusti- Trippen till Vårdcentralen avklarat!

Då var trippen till vc avklarat. Fick göra ekg och allt såg bra ut med hjärtat så skönt att de inte var fel på den:) Och inget var brutet. Så hon uteslutade allt sånt. Jag har fått en inflamation i bröstet. Det kunde ta ett tag tills det ger sig så jag fick lite medicin som ja ska ta morgon och kväll. Annars så kunde ja ta värktabletter oxå för att underlätta smärtan, o stretcha muskeln. Det blir lugnt för mig nu med fotbollen vilket känns smått pissigt faktiskt, fick inte göra några häftiga rörelser med överkroppen.
Har även sakt ifrån att spela på tisdag, eftersom serien startar igen då. Men jag hoppas att det ger sig snart.

I höst sen ska jag nog göra en hälsokontroll för att se att allt står rätt till, ska även kolla mina leverfläckar vilket är ett måste detta år. Har liksom sakt det år efter år, det är verkligen dags i år. ;)



Ha en bra dag!


Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0