2 Januari

Igår vart det träning på morgonen med lite gym mycket skönt men inte den jäkla spinningcykeln fyfan säger ja bara var hur obekväm som helst. Så jag tror ja håller mig till crosstrainerna hädan efter.
Blev en liten träff med tjejerna igår. Det var mycket trevligt som alltid.♥ Sen raka vägen hem för vi skulle få främmande av stoffes far och Natalia det var mycket trevligt. Dom tyckte om våra bullar vi bakat iaf :) hihi

Det blev handling efter de gått så handla vi lite varor till tacosen, va faktiskt längesen ja åt det. Men guu så gott de va:) Mm,Mm,Mmm.
Vi kollade på Sällskapsresan och hade det mysigt tillsammans jag och mitt ♥.
Gjorde även iordning lite fotoalbum och skrev ut lite bilder och satte även in bilder i dom nya ramarna på mina syskonbarn som ska upp på väggen :) Blev jätte fint.
Jag fixade även lite med min dator rensade bilder, filmer och musik. Har så sjukt mycket av allt detta så det behövdes rensas ut en del. Ska nog bränna ut på skivor sen med. Men ska fortsätta med rensningen idag.


♥Jag Älskar Dig Min Underbaraste♥

Pussskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0