110101!

Nytt år nya utmaningar nya äventyr!
Känner på mig att detta blir ett toppen år med mycket äventyr och bravader :) Vi ska ju börja detta år med att åka till sälen på torsdag med mina fina flikkor♥ Kommer verkligen bli super som alltid när man umgås med er. Ni är såå underbara♥

Igår firade jag och Stoffe tillsammans med Sälen och Fia, det var en riktig trevlig och skönt kväll. Med grymt god mat som ja inte bidrog till så mkt det enda ja gjorde typ var att pressa potatisen. Resten fixade grabbarna med och Fia. Men guuud så god mat om ja får sägat själv blev riktigt gott. Hade både fläskfile och oxfile på bordet och älsklingens goda rödvinsås. Underbart gott var det och fredags gratängen Mm, Mm.
Vi spelade lite kort och väntade på att klockan skulle bli tolv. Vid tolv slaget blev det en promenad ut för att se alla fina raketer efter det blev det hemfärd va skönt att komma hem skapligt. Så jag och älsklingen tittade på jurassic park som gick på tvn men det dröjde inte länge tills jag somna. Men drack inte alls mycket igår så det var riktigt skönt plus att man blev grymt trött stund tals gånger. Känner sig som en gammal get. hehe. Men det är underbart att inte behöva vara bakis idag :) Weeii

Tack för en trevlig nyårafton♥

Jag nyårsfin :) Men inte lätt att fotta sig själv i spegeln när blixten är som den är hehe

Älsklingen fixar med såsen och sälen assisterar :) Dukningen dock inte allt framme. Hehe



Idag ska jag och Älsklingen städa och handla lite. Tänkte baka lite bullar idag kanske. Eftersom det är mycket nu i Januari då båda vi två fyller år denna månad så kan vara lite kul med lite nybakat :)
Så ska väl ta och börja lite nu med städningen. Så man blir klar nångång. För imorgon kommer det lite främmande till oss. Så ska ja försöka hinna träna med innan de kommer.

Fullt upp idag med andra ord yey hehe ;)

God fortsättning på det nya året!

Pusskram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0