27/1-11

Då var man mätt i magen :) Älsklingen gjorde iordning igår Potatis, fläsk o löksås gryyymt gott, tack älskling♥
På förmiddan har ja hunnit med att träna på gymmet, fixat ett årskort på Actic. Så nu är det bara att köra på där :) Det var en jobbig cykel tur när man skulle hem igen oj så tungt det gick med all snö i hjulen. Så nästa gång blir de nog fan i mig bussen haha..
Hade tid hos tandläkarn 11.45 så var lite tidig, men fick komma in påengång vilket var skönt :) O snabbt gick det där inne med, fick ny tid för att ta bort tandsten så ska dit igen den 10/2. Jätte skoj elr inte men men bra att de hjälper mig med det iaf :)

Nu ska man väl slappa lite o kanske betala räkningarna eller om man tar dom imorgon de visar sig :P Har lite o fixa med mamma fyller ju 50 på söndag och har en del som måste fixat innan lördag, för då ska vi till olymus o käka. Då måste allt vara klart tills dess. Det skulle vara skönt om ja kunde fixa allt idag så ja slapp imorgon. Men verkar som de blir imorgon eftersom ja inte riktigt vet hur mkt jag har att röra med. :P



Ögat har inte blivit så mkt bättre. Fortfarande rött o irriterat, men det är väl inte så konstigt så som ja gjorde. Så jäkla dumt av mig haaha. Skulle ta ut linsen och det gick inte så bra så jag bara pilla o pilla i ögat, vart mer o mer irriterad för ja inte fick ut den. När ja väl fick ut den så vart ja lättad, men hade så grymt ont. Så jäkla klantigt ja jag vet men jag tänker inte så lång näsan räcker ibland hahaa. Nu får man vara utan linser ett tag tills ögat är bättre, vilket ja inte tycker om vill gärna använda linser är så jobbigt med glasögon!



Denna helg är fullspäckat
Fredag: Jobba, Stan, sen till Pillan o Micke o fixa med en grej :P
Lördag: Olympus o fira mor efter de ev hem till henne o fortsätta firandet.
Söndag: Träning ev tvättning

Ha en bra dag

Pusskram♥



Kommentarer
Postat av: Gunnar

Låter som att det kommer bli en bra helg! :) <3

2011-01-27 @ 22:43:41
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0