Blev en toppen födelsedag <3






♥Tack snälla ni för dessa fina presenter jag fick♥

En trött liten kille♥



Fick äntligen min Onepiece idag, underbart skön är den♥


Gud vilken bra dag detta blev. Älskar er mina fina vänner ni är så jäkla underbara♥. Jag vart SUPER GLAD över att ni kom och överraskade mig.♥

♥Imorgon får jag mer främmande då av min underbara mor och syster♥
Ska även iväg och bada på fm med Pernilla och Melwin i badhuset. MYS♥

♥Tack alla ni för alla fina Gratulationer jag fått på facebook och på mobilen♥

Nu ska ja slagga upp tidigt imorgon för lite bad :)

Natti natti kära läsare♥

Pusskram♥


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hihi grattis! :D

Onepiecen är grymt snygg! :)

O lille Melle är sååå söt! :)

Love you! <3

2011-01-18 @ 22:20:31
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är ju bara för att vi älskar dig!

Du betyder sååå mycke!!! <3



STOR KRAM till dig! <3

2011-01-18 @ 22:28:23
URL: http://lialvthe.blogg.se/
Postat av: Irina

DU e söt o underbar gumman <3

Är jätteglad att du finns. LOVE

Sov så gött nu söt

Pussisar & Bamse Kramisar =)

2011-01-18 @ 22:38:51
Postat av: Anna<3

Älskar dig hjärtat klart vi ska fira fina dig på din dag. Onepiecen klär dig :D <3<3<3<3<3

2011-01-19 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0