Hårdkörning!



Nu är jag helt slut trött och matt i hela kroppen :P Härligt då vet man att man har tränat ordentligt. Så det var en riktigt hård fortbollsträning ikväll bara en massa styrka och fys inte illa de inte ;) Love it.
Just nu väntar jag på att mitt hjärta ska bli klart maten han lagar, det blir biffstroganoff och ris. MUMS:P
♥Underbar han är på alla sätt min prins♥

Bara en dag kvar nu sen bär det av till Sälen med flikkorna ♥ Weeei va kul vi kommer att ha. Imorgon blir det handling och hämtning av skidor och pjäxor. Börja med packningen med så man har lite framförhållning ;)

Så kommer vara borta nu från torsdag- söndag. Missar dock min älsklings födelsedag som är på lördag. Men den får jag fira tillsammans med honom när jag kommit hem:)♥

Nu blir det tv och vänta på maten ;)
Ha de BÄST!!

Tjaaaaooooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0