Mina fina Syskon barn <3


Gabriel 4år
Samuel 3 år
Matilda 1år
Melwin 5 mån

♥Älskar mina syskonbarn så oerhört mkt♥
Blev jätte nöjd med korten som kom in i ramarna :) Så nu sitter dom på väggen här hemma. Jag hade så mkt på väggarna tidigare så ändrade lite i vardags rummet och tog även bort några, det blev lite bättre nu iaf.

Var i badhuset igår tillsammans med Pernilla och Melwin. Gick jätte bra och Melwin älskade att bada :) Det var första gången han var i badhuset med. Va jätte kul att få vara med o tillbringa dom timmarna tillsammans med er.
Lite bilder på Melwin när han plaskar i vattnet ♥




Fick främmande på kvällen av min kära syster och mor, vi hade grymt trevligt. Jag fick fina presenter med, tack så mkt kära ni♥

Ha det Kanon♥

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0