Tider för cupen imorgon!

Värmbols cup i Duveholmshallen kom och titta vetja :)
08.30 Valla IF - Ifk Nyköping
10.30 Valla IF - Lotorps IF
13.30 Norrby SK - Valla IF
15.30 Flens IF Södra - Valla IF

Då får jag inviga det nya matchstället fett gött hoppas de sitter bra och bekvämt :)



Detta är de gamla ;)

Idag blir de jobb sen raka vägen hem för mina svärföräldrar ska komma hit på lite fika, för att gratta mig och Stoffe visst ja fyller inte förens på tisdag men det gör inget :)
Ikväll ska ja på speccecups finalen och hejja på brorsans lag Ksk.

Nä ni kila till jobbet hoppas denna dag går fortare än kvickt :) för jag vill ta helg nu igentligen :P

Ha en bra dag och helg!

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0