Tisdagen den 26 Juli!

En tripp till akuten blev det igår. Skulle bara ringa o rådfråga dom på sjukvårdsrådgivningen, eftersom jag har haft bröstsmärtor sen i fredags, o svårt med andningen. De sluta med att de ville att ja skulle åka upp till akuten. Väl där gjorde dom inte så där jätte mycket kände o klämde, lyssna på lungorna, inget fel lät bra och ett stick i fingret. De tog sänka prov där visa det inget, men läkarn trodde de va en muskel sträckning i bröstet som gjorde så jag hade ont. Men fan ska sånt kännas såhär? skumt. Men skönt iaf att det inte var så allvarligt som man trodde.
Känns riktigt otäckt ibland, det kommer o går. :( Jag hoppas det blir bra snart.

Idag har jag hjälp min bror o svägerska med det sista med städningen i gamla lägenheten. Och klara blev vi, så nu har de den ur världen :)
Kan säga att de tog på kroppen, har varit fullrulle här nu för min del måste försöka varva ner lite.



♥Imorgon blir det destå lugnare har körlektion och sedan ska jag umgås med mina fina vänner♥

kramar

//M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0