Lördagen den 2 Juli :)

En dag tillsammans med mor min, händer inte allt för ofta men det var väldigt kul och trevligt♥
Blev lite shopping för min del ett par jeans shorts från hm, har nämligen tittat på dom ett bra tag nu och nu är de äntligen mina. :) Sitter som ett smeeck. Är super nöjd med dom.



Köpte även ett fint hjärta med fin text på. Som kommer hamna i sovrummet tror jag. :)



Och gardiner och fin duk, detta kommer nog att hamna i köket. :) Kommer nog bli bra tror jag ;)


Idag kom ja även hem med en cykel, ja o mor tog oss en tripp till coop bygg som vi hade beställt. Så hon skjutsade mig på sin cykel gick galant, men fick så sjukt ont i bena och arslet. ;) hihi väl där skulle vi montera den där cykeln gick väl inte så där jätte bra. Sen kom en snäll grabb som jobbade på coop bygg så han hjälpte oss med det sista. Vips så vart de en fullmonterad cykel. Vi cykla förbi öb där inhandlades det en cykel korg och lite plast rosor. Dessa kommer hamna i köket;)



Älsklingen va iväg till elgiganten o köpte en extern hårddisk. Så nu ska den fyllas lite. Skönt att slippa bränna ut allt på skivor hit och dit :P



Hoppas ni alla läsare haft en bra dag :)

♥Tack kära mor för idag♥

Puss&Kram


Snart kommer det ett inlägg till, hur köket blev efter lite byte av gardiner o duk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0