Måndagen den 25 Juli !

Då har man äntligen gått på 4 veckors semester :) Så underbart skönt fast endå är man uppe med tuppen. Idag vakna jag åtta. Men så kan de va ;) Har två sömntutor här, min lillebror som vi nu har inneboende hos oss och min älskling, såklart sover de som tokar ;)


Idag är tanken att vi ska rensa ur allt här hemma och slänga allt som bara ligger och skräpar. Bra start på semestern eller hur? haha

Bjuder på 3 bilder från twinis födelsedag

O lilla Melwin ♥



Roberts dag blev mest bilder på Melwin ;)




Farsan skulle ta sig en 3,5a men det visa sig att han hade köpt alkoholfri ;) hehe



♥Idag kommer mina raringar hem från Cypern :) ♥


Trevlig måndag folket :)


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0