En rubrik är inte det lättaste att komma på ibland!

Sådär då var man färdig duschad och mätt i magen. Min älskling hade gjort mat så den var klar när ja kom hem, så underbart :) Är nog lite bortskämt. Han är kung på såser och mat helt enkelt. Det blev potatis, korv och pepparrotsås. Mums, skit gott som alltid när han gör maten :) Älskar dig my love♥


Träningen ikväll gick kanon, men joggingen är så jäkla tung varje gång. Men grymt skönt efteråt. Matchandet gick kalas, faktiskt skönt att vi kommit ut :)

Blir fett arg på våran förbannade tv, den lever sitt egna liv och gör inte alls som ja vill. När ja ska höja så sänker den, ibland hoppar den i menyerna och håller på där. Helt sinnesjukt. Det är nog dags att införskaffa oss en ny tv :) Det är på tiden :) Vi kör med den gamla hedliga tjock tvn hahaaa men det är nog slut med det.
En sån här har vi, bilden är funnen på google :P



Vi får köpa en platt tv när vi har pengar till det :P Får se hur länge den ska hålla på såhär.

Fan jäkla hosta!!! Det retar i lungorna. :( Fick de efter fotbollsträningen :S

Imorgon jobb igen sen lite simning :)
Natti natti folket

Kram // Mallan


Tack min fina vän för matlådan ♥
Den ska ja smaska på imorgon på jobbet :)

♥Me and Anna♥

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Jag har hostat som en dåre jag med efter träningen! Tror det blir lite för mkt kyla i lungorna... :S Hoppas det blir några mer grader till nästa tisdag! ;)

2011-03-15 @ 23:10:58
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0