Solen skiner!

Filmen igår var helt i min smak :) Den va verkligen bra. Så den rekomenderar ja varmt till er :)
Idag är jag ledig, så ska väl ta och gå en promenix och kolla lite på stan måste ju hitta någe till min bror som fyller 27år imorgon :) Men tror ja vet redan va ja ska köpa till han. Även fast han inte önskar sig någe.

Nä ni dags att göra mig iordning kan ju inte bara sitta inne och hecka. :P
Solen skiner och termometern står på 0,9grader.
Våren är på ingång hoppas de håller i sig och blir varmare, så underbart ;)


Ha en bra dag!

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Tack snälla :) Kramar Anna

2011-03-17 @ 16:04:29
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0