Mycket denna helg!

Dåligt bloggande denna helg. Men så kan det vara ibland när man har haft en fullspäckad helg. Så inlägget kommer nu istället.
I fredags passa ja Melwin medans Pernilla klippte sig så det bkev en promenix, sen vidare hem till Pernilla och Micke för att vänta på att Anna skulle sluta vid 14. Så lekte en del med lilla Melwin :)
Så vid två drog vi till Marieberg. Hittade lite fina grejer, 2 par skor ett par stövlar och platåsko, vitt linne med lite spets på, leggings. :) Vi var inte hemma förens ca nio på kvällen :P En mycket trevlig dag♥



Lördags (igår): Gick ja upp vid kl: sju var skit hungrig och hade jordens träningsvärk. Kunde inte sova vidare så det var bara att kliva upp :P Hoppa in i duschen och gjorde mig iordning för dagens dop som var kl 14. Men jag och Anna skulle på handledarkurs innan och den börja kl 10-13.30. En mycket intressant utb faktiskt :) Så detta kommer gå hur bra som helst att övningsköra med Annisen. Snart är ja ute på vägen och brummar med bilen hehe.

Sen var det äntligen dags för dopet för lilla Melwin. Jag som gudmor fick hålla Melwin under hela dopet och han var så duktig, dock fick ja ont i min arm men det är det verkligen värt. Lilla guldklimpen är såå fin♥ Efter dopet blev de lite fotografering, och vidare in i församlingshemmet där det bjöds på fika och tårta. En jätte fin tårta vart det :) Efter allt fikande vart det present öppning, han fick en massa fina presenter. Så allt lycka till dig Melwin♥ Det var din dag igår :)


Fina Melwin du är underbar. Fasters/Gudmors lilla älskling♥

Efter dopet blev det raka vägen hem röja upp lite. Sen börja med maten. Jag skulle bjuda tjejerna och Stoffe på lite käk min omtalade fredagsfile :P hehee Så dom kom vid sex. Maten blev klar ca halv sju alldeles perfekt :) Den blev verkligen en hitt bland tjejerna, de tyckte de va skit gott precis som jag sakt :) Så det kunde verkligen inte bli bättre.






Efter käket blev det jäsning i soffan och lite prat i väntan på melodifestivalen, tjejerna ville se den så de kunde ja inte skita i. Har ju inte följt det så det var första gången ja såg på den igår.
Det blev även en film som ja hade på datan eller rättaresakt en dokumentär Oceans. En mkt intressand och fin film.

♥Tack för en underbar kväll mina fina vänner♥

 

En toppen helg blev det.

Idag ska ja följa med Pernilla och kolla på Ksk- Gropptorp spela. Brorsan spelar så detta får ja ju inte missa :)

 

Pussskram♥


Kommentarer
Postat av: Anna<3

Mkt god mat hjärtat smakade fint i magen :) Blir en favvo det där. <3<3<3

2011-03-13 @ 11:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0