Mina fina syskonbarn <3

Det gick kanon o jobba idag :)
Nu kollar ja på en unge i minuten precis som förra veckan. Brukar fälla mig en tår.
Snart blir det sängen för mig, imorgon blir det jobb igen. Ska upp tidigt. Bäst att man kommer i säng skapligt iaf :)

Bjuder på en bild på mig o fina Gabriel♥


Jag är nu gudmor till alla mina syskon barn. ♥ Vilket ja inte tänkt på trodde det var bara Gabriel, men de va visst samuel och matilda oxå gudmor till snacka om att ha koll :) ♥  hihi

♥Älskar mina syskon barn så oerhört mkt♥




En liten Matilda med Moster♥                         En liten Melwin med Faster♥

 

Betyder♥

 

Nu ska ja söva

 

Natti natti

Pusskram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0