Helgen!!

Min helg i helhet!

Denna helg har jag varit själv då stoffe varit med sina kompisar och lanat oså. Jag fick lite egen tid för mig själv vilket man behöver ibland. Tyckte de va så skönt o göra som man vill göra den mat man vill osv. Men visst saknade man sin sambo♥ Men endå man är ju med varann 24/7 när man inte jobbar eller har annat för sig, så det är bara nyttigt. Han måste ju få göra det han vill också inte bara vara med mig likaså för mig, man måste ju få göra saker. Mycket viktigt i ett förhållande :) Även vännerna ska man vara rädd om.

Fredags: Hände det inte alls mycket, jobbade kväll. Sen hem o kolla på bb ;) Fixade även live farligt kan ja säga man blir helt fast hehe
Lördag: Jobbade en dag tur, efter det blev det handlig till kvällen. Väl hemma blev det städ och fix, fick även ett ryck o började rensa i mina garderober. Fick ihop en stor säck med kläder som man endå inte använder. Så nu är det lite mer plats för lite nya kläder hihi. Efter städningen gjorde jag iordning tacos och myste i soffan :)
En underbart skön kväll.

Högen med kläder!



Söndag: Blev de jobb igen ett kvällspass, sen big brother live dom hade fest så fastnade framför det o la mig inte förens halv ett. Sen skulle man upp tidigt på det idag o jobba. Men det gick bra.

Så nu är min jobbar helg över för denna gång. Nästa som kommer nu är ja ledig i tre hela dagar från fre-sön. Härligt :)

När ja kom hem från jobbet så slocknade ja på engång shit va trött ja var eller är fortfarande. Små seg.
Ikväll äre bara bra program på tvn :)

20:00 16 and pregnant
21:00 En unge i minuten
22:00 Big brother

Hoppas ni haft en bra helg!

Kjamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0