Klippning och färgning nästa vecka!

Igår jobbade jag till 16 men fick knalla hem halv fyra :) Snälla arbetskamrater jag har :) Gick iväg till syrran för att ge hennes katter mat. Efter det blev det boka klipp och färg tid, så nästa vecka ska ja klippa och färga skallen. Frågan är hur man ska göra? Tips någon? Färgen är så gott som bestämt lite ljusa slingor blir det iaf har ja ju sakt långt tillbaka att jag vill ha lite ljusare hår och det ska de bli. MEn frågan är hur mkt vågar man klippa av och vad skulle man passa i. Har typ alltid haft långt hår. Men just nu är det så tråkigt jag kan inte göra så mycket med, skulle vilja kunna piffa upp och fluffa upp det mer. Vill även att håret ska bli tjockare.
Det enda man har ändrat på det är ju luggen mesta dels.

Detta är typ det kortaste ja haft och uppklippt. Men det var några år sen.

Just nu ser mitt hår ut såhär

Dock ingen blixt, Så håret ser ganska så mörkt ut. Men ville visa hur lågt det är just nu.


Typ såhär har ja nu fast "luggen" är längre. Detta kort är tagen förra året. Så som ni ser har ja samma trista frisyr ;)

Så va skulle ja passa i?
Frågan är vad man skulle våga med? Inte allt för kort vill ja inte ha.


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Hannalulu

Jag tycker definitivt att du ska klippa upp håret som du har på bilden du lagt ut här, super snyggt jue och lite annat än vad du har nu :) kramisar

2011-05-12 @ 13:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0