22 Maj- Summering av helgen!

Min helg har varit toppen. Umgåtts med mina nära och kära.
Fredag var det match mot Trosa/ vagnhärad, och övningskörning hem, på vägen stötte vi på rådjur som kom på vägen. Blev mörkerkörning och motorväg :) Fett nice ;P

Min fläta till matchen blev nice med slingorna :)



Igår var ja på stan med mina fina vänner Anna, Alec, Dessan, Hanna, Ira, Pernilla och Melwin. Vi käkade på coffee lounge, var väldigt trevligt. ♥ Vi tog oss sen en promenad till backavallen för att se ksk spela, brorsan var med. Det var en mycket varm och skön dag.
Efter matchen drog ja hemåt för att laga lite käk till mig o älsklingen, blev fredagsfilen. :) Och en film till det Walle som vi sätt förut men den är bra :) Myskväll♥
En mycket bra lördag vart det.
Matchen slutade 1-1


Idag blev det slappar dag till en början kollade på några avsnitt av BB, Greys anatomy och Glee. Snackade med Annisen och vi var sugna på att komma ut och göra någe, så jag fick övningsköra till Ingvalstorp. Där blev det inhandling av blommor till balkongen :) Blev fint. Vi drog sedan vidare till Annas mor och där fikade vi lite. Sen vart det lite fotbollstittande igen tillsammans med Anna och Dessan, värmbols herrar spelade så då kollade vi på det. Matchen slutade med 3-3.
Väl hemma efter en hel del körning och annat skoj, så blev det plantering för min del :) Så nu har man det avklarat.



Jag fick prova på att fickparkera idag se så bra det gick :)



Hoppas ni haft en bra helg? :)

Kram på er♥



Juste jorden gick ju inte under, hahaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0