10 November- Tips?

Idag händer det inte speciellt mycket.
Jag börjar jobba 14. Så det blir väl en lökar dag idag.
Måste verkligen färga mitt hår. Ser ut som ett skatbo. Men det skulle behövas klippas oxå. Har beslutsångest hur jag ska göra :/ Tips nån?

Vill inte ha svart, inte för mörkt, inte för ljust. Men det ja skulle kunna tänka mig är ljus brunt eller slingor.
Jag känner inte alls för att sitta hos frisören. Tycker det är såå jobbigt att sitta där. Haha
Men som sakt om det blir slingor då måste ja ju till frisören endå! :/ Kluven ab.



Detta är min jobbar helg!

Idag torsdag: 14oo-21oo
Fredag: 14oo-21oo
Lördag: 7oo-14oo Efter det blire FEST!
Söndag: 14oo-21oo


Tjooo

Kommentarer
Postat av: Ina

Brunt med ljusa slingor !!

2011-11-11 @ 09:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0