19 November- Cup och bio

Var helt inställd på att jag skulle bara titta, men där fick jag i sista sekund var det bara att åka hem o hämta grejerna.
Kan säga att suget kom inte tillbaka. Ville bara att dagen skulle vara över. Trist när man känner så. Men har kommit till en svacka. Då jag tycker det mesta är piss och skit. Hoppas ja kommer över det snart.




Vi kom på plats 4 av 5. Det var riktiga bra lag dels div 2 lag.


Efter cupen kom det som jag gott o längtat till bio men först drog vi till Max för att få i oss lite i magarna.
Den var verkligen se värd mycket som hände. Nu vill man bara se den sista delen. Surt att man får vänta ett helt jäkla år!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0