9 November- En bra dag!

Idag träffade jag många nära och kära. Lunchade lite med mor och Ulrika knallade på stan, sen kom fina pernilla och melwin så blev en liten tripp på stan med dom oxå. Efter det hem och mysa lite med sambon, lillebror hälsade på en stund och hämtade sina grejer oxå. Efter fyra hängde jag med Anna och Dessan till Norris för lite shopping och hämtning av våra twilight biljetter.

Jag hittade lite kläder leggings, 2 linnen, 1spets linne och en stickad lång tröja på rean.


När jag kom hem blev det lite käk med älsklingen sen iväg hem till Hanna L för att kolla på Greys Anatomy där thure var oxå. Mcket trevligt med sällskap, följer ju även den serien jag med :)


En mycket bra dag har det varit idag.
Tackar för denna dag alla som varit delaktiga♥


Tjillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0