Då och Nu!


År 2008 och 2009
Va mig några kilo tyngre då!


NU
år 2011 igår!



Kan ju säga nu att man ser skillnad före bilden det var för 3år sen.

Jag var även ute väldigt mkt det året jag var ute som mest och festade var 08- 09, det var fest nästan varje helg och jag tänkte inte på att kroppen tar en hel del stryck. Vilket resulterar att man går upp i vikt, trötthet, man åt mitt i natten.
Två år efter så insåg jag att ja måste göra något åt min vikt vilket jag gjorde. Ändrade min kost till Gi i ca 2månader körde ja på gi. Efter det åt ja mer regelbundet och inte lika stora potioner.
Motionerade mer eller mindre varje dag. Mkt mer än vad jag brukade göra. Festade inte alls lika mkt förra året, Vilket gav resultat.
Nu idag är jag 8kg lättare.

Man måste ha viljan och orken till att lyckas. Ska inte ge upp då är det lätt att man hamnar på samma ruta igen.


Vill inte tillbaka till gamla Malin som var mullig.
Jag har ibland väldigt svårt att se mig som den jag är idag, har så dålig självbild. Tror ibland att jag är större än vad jag är.
Många som säger att ja gott ner men jag har så svårt att ta till mig det. Har liksom inte insett det själv, men nu när jag ser tillbaka på gamla bilder så ser jag att kroppen har förändras. Vilket gör mig extremt glad.
Idag går jag inte på nån speciell diet. Utan försöker hålla på regelbundna mat tider och mindre potioner.

Jag är väldigt nöjd med mig och att jag klarade det :)







Kommentarer
Postat av: Anna <3

Fan va fin du är hjärtat, så duktig jätte stolt över dig :). Shit vilken stor skillnad, kul att kunna jämföra bilder. Puss på dig <3<3<3<3

2011-11-30 @ 11:45:55
Postat av: Jag

Tack hjärtat mitt det värmer varmt i ja hjärtat mitt. Tack snälla<3

Ja visst är det kul:),det är då man ser skillnaden.;)



Puss på finaste<3

2011-12-01 @ 06:03:02
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0