7 November- Förkyld

Va fort allt går när man väl är ledig. Denna helg har jag inte orkat med mycket. Har tackat nej till det mesta, då jag känt mig orkeslös och matt. Vilket resulterade till en förkylning. Har ju en hel del på jobbet som är förkylda, så det är ju klart att jag ska bli smittad med. Trodde verkligen att jag skulle klara mig, men icke det. Har inte alls tid med detta.

Min skalle har så många tankar som snurrar runt just nu. Riktigt tugnt är det. Många förändringar som händer/hänt runt om kring mig. Vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska ta mig till. Hur länge ska man orka?
Jag försöker vara stark men ibland går det bara inte.

Har känt mig riktigt kluven. Är detta det jag vill, ska jag stå och stampa på samma ruta år efter år. Är det dags för en förändrig i livet nu??

Just nu känner jag att ja verkligen behöver en paus från allt och alla. Vill bara gräva ner mig och inte komma fram på ett tag. Men så kan jag ju inte tänka. Eller jo ibland så tänker man så men
Livet är förkort att slarvas bort.

Bara bita ihop och hoppas på att allt ska kännas bättre så småningom.
Men just nu känns det väldigt långt borta.




Kommentarer
Postat av: Anna

Mitt lilla hjärta<3 Finns alltid för dig! Love you.

2011-11-07 @ 14:06:27
Postat av: Gunnar

Know the feeling! Även om inte det tröstar! Men skickar över en stooor kraaaaam! <3

2011-11-07 @ 18:04:40
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0