13 oktober- Teori plugg

Dagen började med en tripp till trafikskolan för lite plugg. Måste ta mig ordentligt om kragen och fixa teorin ligger tok efter med den. Men nu jädrans :P Ska tillbaka dit imorgon igen.

Kom hem för en stund sen, så nu lagar jag mat och grejar här hemma. Kan säga att löpningen igår gjorde så att jag har sjukt ont i mina knän, hade det även när jag sprang men ignorerade det. Men nu gör det riktigt ont. Jag hoppas det bara är något tillfälligt. Måste nog ta och köpa mig andra dojjor kan nog vara dom som gör att jag får ont. Det ogillas iaf!!!
Så idag blir det ingen löpning för min del :/ Gör för ont i knäna.


Min kamra är borta vet inte vart den tagit vägen, det är väldigt dåligt med färska bilder just nu. :(


webcam bilder får duga så länge ;P


kram ///M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0