27 Oktober- Mkt som vanligt

Denna vecka har jag bara jobbat dagturer vilket kan vara skönt ibland :) Har ju hunnit med en hel del. Har hunnit med det ena och det andra, dels pluggningen, träning och träffat mina vänner.
Vilket jag tycker är riktigt skönt. Mina kamrater jobbar ju oftast dagturer så det är kul att kunna vara delaktig då man inte jobbar kvällar :)
Efter någon timmes plugg blev det träning tillsammans med Hanna, guu så duktiga vi är. :) Är riktigt stolt över mig själv. Allt detta kommer gå vägen så bara att kämpa vidare.
Känner att körkortet inte är långt ifrån nu. Bara att fokusera och nöta så har jag det tillslut :)

Var rädda om varandra, ta hand om era nära och kära.
Hur svårt kan det liksom vara att bara slänga iväg ett mess och fråga hur det är. Visa att man bryr sig. Kan säga att jag är inte den bästa på det, men jag ska verkligen bättra mig, för jag är så himla glad över att ha er i mitt liv oavsätt om vi inte ses eller hörs så ofta.

Tack för pratstunden Hanna, fick mig en och annan tankeställare♥


Godnatt folket

Ta hand om varandra

kram♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv vännen! Det betydde mycke! Du är bara för go! Tycker sååå grymt mycke om dig! Du är guld värd! kramar om <3

2011-10-30 @ 00:03:55
URL: http://missthure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0