28 Oktober- Ledig dag!

Idag är det äntligen den där fredan som man väntat på hela veckan! Men detta är min jobbar helg så jag jobbar imorgon och på söndag. Så en kort helg blir det för mig.
Vad händer idag då?
Jag började denna dag med att kolla på 2 avsnitt av gossip girl. Efter det så betalade jag dom hemska räkningarna, men det känns bra att ha dom betalda så man slipper tänka på det denna månad.

Efter ett ska jag ner till trafikskolan igen och plugga lite. Sen hem till Annisen för att fixa in lite musik till min mp3, behöver ju ha lite nytt i den så man kan ta i ännu mer på gymmet ;) Blir lite tråkigt att lyssna på samma sörja varje gång man tränar. Så efter det blir det gymning igen.
Och ikväll blir det fredags mys med tjejorna Så ska till Hanna ikväll, kommer bli riktigt mysigt och träffa alla goa töser.♥




Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0