30 Oktober- Försovit mig :S

En bra helg trots allt :)
I fredags blev det mys med töserna och lilla Melwin♥ Det var mycket trevligt som alltid när vi umgås. Tycker att vi är ett så gött gäng, vi måste verkligen vara rädda om varandra oavsett vad. ♥

Lördag ingen sovmorgon för mig inte, för jag och Dessan drog iväg o tränade på gymmet vid ca 9:15, guu så duktiga vi är hurtbullar :) Efter det blev det lite bad och då kom de andra töserna, Melwin och ??hihi.
När jag kom hem var jag helt slut så tog mig en powernap innan det var dags för kvällens jobb 14-21. Det gick bra och jobba.

Idag söndag, jobba jag 6.45-14 men som sakt min dag började inte alls bra. FÖRSOV mig *omg*. Ställde ju om klockan igår innan ja la mig för att vara på säkra sidan. Pfff fick jag telfonjäveln ställde ju om sig atomatiskt, vilket jag inte tänkte på. Så min klocka var sex då den igentligen var sju. Fick panik var bara att klä på sig, och hoppa på biken och cykla som en tok. Haha hatar när det blir sådär. Hela dagen blir ju förstörd. :/ Men men sånt händer som sakt. Tur att det inte blir allt för ofta. :)

Just nu lagar jag och älsklingen lite food ikväll blire potatisgratäng och kassler. Ska bli riktigt gott :) Så ikväll blir det mys med sambon♥
Senare kommer lillebror igen näst sista natten för han för på tisdag elr imorgon har han eget :)






Kram // Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0